2e artikel, maar ik ben nog steeds ideeloos, dus nog geen titel

Heeihoi, hier is alweer eenartikel. Dit keer wou ik iets meer vertellen over mezelf.

  • Ik ben Marieke
  • Ik ben 14 jaar oud
  • Ik heb 2 zusjes en een broertje
  • Ik heb een hond en 2 konijntjes
  • Ik ga dit jaar naar 3 vwo

Okee, dat was even een beetje info over mij.

Ik zal proberen om een plaatje van mijn hond erop te zetten.

Veel liefs, Marieke

One thought on “2e artikel, maar ik ben nog steeds ideeloos, dus nog geen titel

Geef een reactie

